هفته پربارش برای نواحی غرب و شمال غرب کشور

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب تا پایان هفته در نواحی غرب و شمال غرب کشور شاهد تشدید بارش‌ها خواهیم بود.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  امشب در نواحی غرب و شمال غرب کشور شاهد تشدید بارش ها خواهیم بود گفت: در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان،‌ خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز در استان‌های زنجان، قزوین، تهران و سمنان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: فردا دوشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در برخی ساعات رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

او اظهار کرد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این شرایط در شمال غرب، نیمه غربی سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی رگبار باران همراه با رعدوبرق روی می‌دهد.

وی افزود: روز پنجشنبه در ساعات بعدازظهر در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان  بیان کرد: تا روز چهارشنبه در ساعات بعدازظهر در برخی مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و کرمان در ساعات بعدازظهر رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

وی تاکید کرد: از امشب تا چهارشنبه در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و از روز دوشنبه تا چهارشنبه در غرب و جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و پدیده گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار