تعلیق پرواز‌های خطوط هوایی آلمان به لبنان به دلیل تشدید تنش‌ها

خطوط هوایی لوفت‌هانزا از تعلیق پرواز‌های شبانه خود به بیروت به دلیل نگرانی از تشدید تنش‌ها در منطقه خبر داد.

رژیم صهیونیستی که پس از نزدیک به ۹ ماه جنگ همه جانبه در غزه موفق به شکست حماس نشده است، اکنون به منظور ایجاد جنگ روانی علیه حزب الله از جنگ همه جانبه با لبنان سخن می‌گوید؛ موضوعی که با توجه به قدرت حزب الله و تضعیف رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ طولانی مدت، وقوع آن دور از ذهن است.  

به گزارش الجزیره، خطوط هوایی لوفت‌هانزا آلمان امروز (دوشنبه) اعلام کرد که با تشدید تنش‌ها میان بیروت و تل‌آویو، پرواز‌های شبانه خود به لبنان را تا ۳۱ ژوئیه به حال تعلیق در می‌آورد.  

سخنگوی این خطوط هوایی اعلام کرد: تغییر در برنامه پرواز‌ها از ۲۹ ژوئن آغاز می‌شود. با این حال، پرواز‌هایی که در زمان روز به مقصد و از مبدا بیروت انجام می‌شود همچنان به قوت خود باقی است.  

خطوط هوایی سوئیس یکی از زیرمجموعه‌های خطوط هوایی لوفت‌هانزا نیز اعلام کرد که پرواز‌های شبانه به مقصد و از مبدا لبنان را به حال تعلیق در می‌آورد.  

پیش از این وزارت خارجه آلمان و کانادا خواستار خروج شهروندان خود از لبنان شده بودند. این دو کشور دلیل این امر را تشدید تنش‌ها میان بیروت و تل‌آویو و احتمال شروع یک منازعه میان طرفین عنوان کرده بودند.  

سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در برابر لفاظی‌های صهیونیست‌ها اعلام کرده است در صورتی که تل‌آویو دچار اشتباه محاسباتی شود، حزب الله از تمامی توان خود برای وارد آوردن ضربات دردناک به دشمن صهیونیست بهره خواهد گرفت.

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار