۳۰ مسافر پرواز «بوئینگ-۷۸۷» بر فراز اقیانوس اطلس مجروح شدند

یک فروند هواپیمای بوئینگ-۷۸۷ شرکت ایر اروپا غروب دوشنبه حین پرواز بر فراز اقیانوس اطلس با تلاطم شدید مواجه شد و طی آن ۳۰ مسافر آسیب دیدند.

منابع رسانه‌ای غروب دوشنبه از جراحت ۳۰ مسافر شرکت هوایی «ایر اروپا» متعلق به اسپانیا حین عبور بر فراز اقیانوس اطلس خبر دادند.

بر اساس این گزارش، پرواز بوئینگ-۷۸۷ در مسیر فرودگاه مونته ویدئو در اروگوئه با تلاطم شدید مواجه شد.

۱۰ نفر از آسیب دیدگان دچار شکستگی سر، صورت و درد در قفسه سینه شدند. ۷ مسافر به دلیل جراحات درجات مختلف تحت درمان قرار گرفتند.

وبگاه «ای وی هرالد» نیز گزارش کرد که هواپیمای بوئینگ ۷۸۷-۹ ایر اروپا حین پرواز از مادرید به مونته ویدئو با ۳۴۵ سرنشین، هنگام عبور از اقیانوس اطلس با تلاطم شدید مواجه شد.

خلبان این پرواز بعد از مشکل پیش آمده به سمت «ناتال» در برزیل تغییر مسیر داد و هواپیما بدون حادثه بیشتر فرود آمد. تعدادی از پنل‌های سقف و همچنین صندلی‌های این هواپیما شکسته شده است.

اداره بهداشت ایالت ناتال گزارش داد که ۳۰ نفر مجروح و به بیمارستان‌های محلی منتقل شدند. ۱۵ خودروی امدادی نیز به فرودگاه اعزام شدند.

یک هواپیمای جایگزین برای بردن مسافران به مونته ویدئو در حال اعزام است.

جراحت ۳۰ مسافر پرواز «بوئینگ-۷۸۷»

اخیرا نیز حادثه‌ای مشابه برای هواپیمایی سنگاپور رخ داد. 

شرکت هوایی سنگاپور در بیانیه‌ای اعلام کرد: در جریان پرواز هواپیمای بوئینگ ۷۷۷، ۳۰ نفر مجروح و یک نفر کشته شدند. در مجموع ۲۱۱ مسافر و ۱۸ خدمه در این هواپیما بودند.

این پرواز از فرودگاه هیترو در لندن آغاز شد و قرار بود در سنگاپور فرود بیاید، اما بعد از بروز حادثه و پس از درخواست فرود اضطراری به تایلند تغییر مسیر داد.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار