حامیان فلسطین در انگلیس علیه رژیم صهیونیستی و بانک بارکلیز تظاهرات کردند

حامیان فلسطین در انگلیس روز دوشنبه علیه «بارکلیز» و نسل‌کشی رژیم اسرائیل در غزه تظاهرات کردند.

به نقل از الجزیره، تظاهرات حامیان فلسطین در انگلیس روز دوشنبه علیه رژیم صهیونیستی و بانک بارکلیز توسط «کارزار همبستگی با فلسطین» سازماندهی شد و حدود یکصد نفر در آن حضور داشتند.

معترضان یک توپ بزرگ تنیس در محل تظاهرات مستقر کردند که روی آن نوشته شده بود: بانک بارکلیز حامی مالی ویمبلدون و نسل‌کشی است.

معترضان همچنین شعار می‌دادند: بمباران مدارس و بیمارستان‌ها را متوقف کنید.

لوئیس بیکن سخنگوی کارزار همبستگی با فلسطین اظهار کرد: بارکلیز شرکت‌هایی را که به اسرائیل برای نسل‌کشی آن علیه مردم فلسطین در غزه سلاح می‌دهند، تامین مالی می‌کند.

با گذشت حدود ۹ ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

وزارت بهداشت فلسطین دوشنبه در تازه‌ترین آمار خود اعلام کرد تعداد شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی به ۳۷هزار و ۹۰۰ نفر و تعداد مجروحان هم به ۸۷ هزار و ۶۰ نفر رسید.

همچنین تعدادی از قربانیان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها مانده و نیرو‌های امدادی و دفاع شهری امکان رسیدن به آنها را ندارند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار