۱۰ هزار سرباز اسرائیلی فوراً مورد نیاز است 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد ارتش اسرائیل فورا به ۱۰ هزار سرباز اضافی نیاز دارد.

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل به نقل از یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم گفته است که ارتش اسرائیل فورا به ۱۰ هزار سرباز اضافی نیاز دارد.

شبکه خبری N۱۲ گزارش داد که گالانت به کمیته امور خارجه و دفاع گفت که ۴۸۰۰ نفر از افراد مورد نیاز می‌توانند از جامعه افراطی ارتدوکس اسرائیل به ارتش جذب و استخدام شوند.

هفته گذشته، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی به اتفاق آرا حکم داد که ارتش باید برای خدمت سربازی از مردان یهودی افراطی ارتدوکس شروع کند. بر اساس برخی قوانین داخلی، مردان جامعه افراطی ارتدوکس به دلایل مذهبی از خدمت سربازی معاف شده بودند.

براساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی حملات نظامی زمینی ارتش اشغالگر به غزه و درگیری‌های شدید با مقاومت فلسطین، به بحران‌های روانی در میان سربازان اسرائیلی منجر شده است. در همین راستا، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی به تاریخ ۱۵ ژوئن از عارضه استرس پس از سانحه که هزاران سرباز اشغالگر به دلیل شرکت در جنگ غزه متحمل شدند، صحبت کرد.

جروزالم پست به نقل از سازمان صهیونیستی نفقاسیم (جنبشی که برای ارائه حمایت همه جانبه در زمینه سلامت روان از سربازان ذخیره فعالیت می‌کند) تأیید کرد هزاران سرباز ارتش اسرائیل از غزه بازگشته اند که از اختلال استرس پس از سانحه رنج می‌برند. این سازمان افزود که بیش از ۱۰ هزار سرباز ذخیره درخواست خدمات روانی کرده اند.

مترجم: اعظم پورکند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار