مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۵۵۳ تردد از ۲۵ اسفند پارسال تا ششم فروردین امسال در مسیر‌های ارتباطی محدوده زیر پوشش این اداره‌کل ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ایوب کردمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این تردد‌ها توسط ۳۸ دستگاه تردد شمارآنلاین در مسیر‌های ارتباطی زیر پوشش این اداره‌کل ثبت شده است، گفت: تردد‌های نوروزی ثبت شده این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۸۷ درصدی را نشان می‌دهد.

او با بیان اینکه مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با تمام ظرفیت در حال ارائه خدمات به شهروندان است گفت: انتظار می‌رود با همراهی شهروندان گرامی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا شاهد کاهش تردد‌ها در راه‌های ارتباطی استان باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی و پیامکی ۱۴۱ به عنوان ابزار‌های ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی مسیر‌های ارتباطی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخداد‌های جاده‌ای و ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی در زمینه حمل و نقل جاده‌ای و راهداری است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار