در حالی هزاران نفر در لندن، در اعتراض به محدودیت‌های کرونایی دست به تظاهرت زدند که پلیس به آن‌ها در خصوص برگزاری تجمعات هشدار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، هزاران نفر از مردم انگلیس امروز شنبه در میدان «ترافالگار» لندن در اعتراض به محدودیت‌های ناشی از کرونا دست به اعتراض و تظاهرات زدند.

طبق اعلام شبکه بی بی سی، هیچ کدام از معترضان در این راهپیمایی که با نام «ما موافقت نمی‌کنیم» برگزار شده، به نظر نمی‌رسید، که ماسک زده باشند.

این در حالی است که پلیس کلانشهر لندن امروز به افرادی که قصد داشتند تا علیه اقدامات قرنطینه‌ای جدید دست به تظاهرات بزنند، هشدار داد و اعلام کرد هرگونه خشونت و اقدامات خصمانه علیه افسران پلیس و یا دیگر افراد را تحمل نخواهد کرد.

پلیس لندن با وجود این در بیانیه‌ای تأیید کرد اعتراضات از «قانون شش» که تجمع بیش از شش نفر را ممنوع می‌کند، مستثنی شده است؛ اما با این حال هشدار داد که قوانین فاصله گذاری اجتماعی باید رعایت شود.

پیشتر اعلام شده بود قرار است اعتراضات در «میدان ترافالگار» و نیز «هاید پارک» لندن برگزار شود.

این در حالی است که مت هنکوک، وزیر بهداشت انگلیس گفته است که او این فشار و تأثیر این اقدامات اضافی بر زندگی روزانه افراد را درک می‌کند؛ اما باید به شکل همگانی و سریع برای پایین آوردن میزان موارد ابتلا تلاش شود.

چهارشنبه هفته گذشته نیز دومینیک راب، وزیر خارجه انگلیس هشدار داده بود در صورتی که مردم این کشور قوانین محدودیتی جدید را رعایت نکنند، ممکن است این کشور وارد دومین قرنطینه سراسری شود.

دومینیک راب اعلام کرده بود در صورتی که قوانین جدید بوریس جانسون برای مهار ویروس کرونا با شکست مواجه شود، ممکن است انگلیس با قرنطینه سراسری مواجه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار