رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای ضمن تاکید لزوم از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی در این کشور گفت احتمالا تا ۱۰۰ هزار نفر از مردم آمریکا در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست خواهند داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، اعلام کرد اکنون به این باور رسیده که احتمالا تا ۱۰۰ هزار نفر از شهروندان کشورش در اثر ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست خواهند داد.

او در مصاحبه دو ساعتۀ خود در روز یکشنبه با شبکۀ خبری فاکس نیوز بار دیگر ضمن تاکید بر از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی در آمریکا، گفت: «احتمالا بین ۷۵ هزار تا ۱۰۰ هزار نفر را از دست خواهیم داد. این چیز وحشتناکی است.»

رئیس جمهور آمریکا پیش از این در اوایل هفته گذشته گفته بود که شمار قربانیان این ویروس در آمریکا حداکثر حدود ۷۰ هزار نفر خواهد بود.

سخنان ترامپ در حالی بیان شده که شمار مبتلایان به کووید۱۹ در آمریکا به بیش از ۱ میلیون و ۱۸۸ هزار نفر و شمار قربانیان آن به بیش از ۶۸ هزار نفر رسیده است.

علاوه بر مرگ و میر بالای این بیماری در آمریکا، محدودیت‌های اجتماعی وضع شده و توقف اجباری بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی نیز نارضایتی‌های عمومی را در این کشور افزایش داده است؛ به‌گونه‌ای که برخی از ایالت‌ها را مجبور کرده با وجود شیوع گستردۀ این ویروس، تن به خواست شهروندان معترض داده و اجازۀ از سرگیری بخشی از فعالیت‌های اقتصادی را صادر کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو آمريكا پول از جون عزيزتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
خسته نباشی ؟؟؟ خیلی خیلی برای مردم آمریکا زحمت میکشی !!! دیگه با دنیا ببین چه میکنی ؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۵۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
برو بالاتر .
آخرین اخبار