رئیس حزب کارگر رژیم صهیونیستی با ناتوان دانستن کابینه این رژیم، خواستار تظاهرات روزانه صهیونیست‌ها علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل شد.

«یائیر گولان» رئیس حزب کارگر رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله موشکی موفقیت آمیز نیرو‌های مسلح یمن به تل آویو، کابینه بنیامین نتانیاهو را شکست خورده توصیف کرد و افزود: این کابینه کاملا بی خاصیت و شکست خورده، اسرائیل را به جنگ ابدی می‌کشاند.

وی در صفحه شخصی خود در شبکه احتماعی «ایکس»، از صهیونیست‌ها خواست که هر روز تظاهرات کنند، زیرا تنها فشار مردمی ادامه دار می‌تواند باعث سقوط کابینه شود.

رئیس حزب کارگر رژیم صهیونیستی در اشاره به اصابت موشک شلیک شده از سوی نیرو‌های مسلح یمن به تل آویو افزود: صبح امروز بار دیگر خاطره‌ای به یاد ماندنی از کابینه دست راستی افراطی و ادامه شکست آن مشاهده کردیم.

وی افزود: کابینه بی خاصیت نتانیاهو به جای بستن جبهه‌های جنگ، اسرائیلی‌ها را برای همیشه به جنگ و درگیری داخلی و لبه پرتگاه می‌کشاند.

اظهارات گولان پس از حادثه سقوط موشک بالستیک پرتاب شده از سوی نیرو‌های مسلح یمن در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی «بن گوریون» در تل‌آویو و مجروح شدن ۹ صهیونیست در پی این حمله موشکی بیان شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ادعا کردند که ۹ صهیونیست در جریان این حمله موشکی به هنگام حرکت به سمت پناهگاه‌ها مجروح شدند.

از سوی دیگر، حزب «آینده‌ای وجود دارد» به رهبری «یائیر لاپید» رهبر مخالفان کابینه نتانیاهو در شبکه اجتماعی ایکس، اصابت موشک پرتاب شده از یمن به تل آویو را یک فاجعه توصیف کرد و خواستار کناره گیری کابینه نتانیاهو از قدرت شد.

گفتنی است که حمله موشکی صبح امروز یمنی‌ها به تل آویو علاوه بر اینکه سبب شد صهیونیست‌ها وحشت زده به پناهگاه بروند و ۹ نفر در این حمله مصدوم شوند، بار دیگر ناکامی سامانه‌های پدافندی اشغالگران را به نمایش گذاشت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله موشکی صبح امروز یمن به تل آویو و ناکامی سامانه‌های پدافندی این رژیم خبر دادند.

به رغم آنکه ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای تلاش کرد که این حمله را بی اهمیت نشان دهد و اعلام کرد که این موشک در فضای باز فرود آمده و خسارات مالی و جانی در پی نداشته است، اما رسانه‌های رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری اعلام کردند که در پی این حمله به یکی از ساختمان‌های ایستگاه قطار تل آویو آسیب جدی وارد شد و آتش سوزی‌های گسترده در مناطق اطراف آن رخ داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که موشک یمنی بسیار قوی و فراصوتی بوده و از همه موانع دفاعی عبور کرده و به منطقه نظامی «اللد» در نزدیکی فرودگاه بن گورین اصابت کرده است.

این رسانه‌ها افزودند که موشک یمنی دو میلیون و ۳۶۵ هزار شهرک نشین را مجبور به رفتن به پناهگاه کرده است.

«نوعام امیر» تحلیلگر نظامی صهیونیست با اذعان به ناتوانی پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در هدف قراردادن این موشک گفت: بالاخره موشک یمنی به اسرائیل رسید. این همه موشک رهگیر برای چه شلیک شد؟.

«دورون کدوش» تحلیلگر رادیو رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: موشک حدود دو هزار کیلومتر را طی کرد و زمان مطلوب برای شناسایی و رصد این موشک حدود ۱۵ دقیقه است. زمان زیادی برای رصد و رهگیری آن سپری شده است. موشک رصد شده، اما معلوم نیست چه زمانی این رخ داده است.

در عین حال، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به ناکامی نیروی هوایی این رژیم در رهگیری موشک یمنی اذعان کرده و از شروع تحقیقات در این زمینه خبر دادند.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این اولین بار نیست که یمنی‌ها موفق به رخنه در سامانه‌های پدافندی اسرائیلی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار