الحوثی گفت: عملیات امروز را یگان موشکیِ یمن با یک موشک جدید انجام داد که با طی‌کردن مسافت ۲۰۴۰ کیلومتر در ۱۱ دقیقه از تمام سامانه‌های پدافندیِ صهیونیست‌ها عبور کرد.

سید عبدالملک الحوثی رهبر معنوی انقلاب یمن و جنبش انصارالله امروز یکشنبه تأکید کرد که عملیات نیروهای مسلح کشور که به فلسطین اشغالی انجام شد با یک موشک دارای تکنولوژی بسیار بالا صورت گرفته است.

الحوثی افزود: عملیاتی که امروز انجام شد با موشکی صورت گرفت که تمامی سامانه‌های دشمن را پشت سر گذاشت و برد آن بالغ بر ۲۴۰ کیلومتر است شلیک این موشک در چارچوب مرحله پنجم تنش با رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که رژیم صهیونیستی به جنگ و محاصره غزه ادامه بدهد، عملیات‌های یمن هم ادامه‌دار خواهد بود. مواضع ما نیز تا زمانی که فلسطین اشغالی از اشغال پاکسازی شود همچنان ثابت خواهد بود.

رهبر جنبش انصارالله با بیان اینکه نیروهای یمن با محور جهاد و مقاومت همچنان به هماهنگی ادامه خواهند داد و اتفاقاتی که در آینده خواهد افتاد بسیار بزرگتر از رخدادهای کنونی است، خاطرنشان کرد: نیروهای ما به عملیات‌های خود در دریا علیه کشتی‌های مرتبط با دشمن صهیونیستی، آمریکایی و انگلیسی ادامه خواهند داد. این عملیات‌ها موفقیت‌آمیز و تأثیرگذار خواهد بود.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار