معاون نظارت و پایش میحط زیست استان کرمانشاه با با اشاره به آغاز ساخت سایت پرنده‌نگری تالاب هشیلان از سال ۱۳۹۰اشاره کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آذر، ولی زاده معاون نظارت و پایش میحط زیست استان کرمانشاه با با اشاره به آغاز ساخت سایت پرنده‌نگری تالاب هشیلان از سال ۱۳۹۰، گفت : این سایت در سال‌های اخیر با مشکلاتی در زمینه پیمانکار مواجه بود و کار در برخی از موارد ناقص انجام شده بود.

او گفت : گرفت و گیر‌های قانونی داشتیم تا توانستیم با مرتفع کردن آن‌ها پایان‌کار پیمانکار را اعلام کنیم و پیمانکار جدیدی برای این پروژه در نظر بگیریم.

معاون نظارت و پایش میحط زیست استان کرمانشاه از در نظر گرفتن اعتباراتی برای بخش‌های مختلف تجهیزات، ساختمان و ... این پروژه خبر داد و گفت: اگر این اعتبار تخصیص پیدا کند پیمانکار می‌تواند فعالیت خود را آغاز کند.

ولی زاده گفت: اگر مشکلات اعتباری وجود نداشته باشد کار اتمام پروژه ظرف مدت زمان کوتاهی انجام خواهد شد و نیمه اول سال آینده شاهد افتتاح سایت پرنده‌نگری خواهیم بود.

او با بیان اینکه این پروژه اکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارد، گفت: کار‌هایی در بخش آب، برق، سیستم‌های گرمایشی و... باقی مانده که در زمان کوتاهی انجام می‌شود.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه درباره اهداف و اهمیت احداث این سایت گفت: احداث این سایت به منظور ارتقا توریست محیط زیست آغاز شد و قرار است با قرار دادن تجهیزاتی مانند تلسکوپ، امکان رصد و پایش پرندگان آبزی و کنار آبزی تالاب فراهم شود.

ولی زاده گفت: راه‌اندازی این سایت نقش بسزایی در استفاده از ظرفیت اقتصاد محیط زیست نیز دارد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.