وزیر آموزش‌وپرورش گفت: سکوت مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر در مقابل مستکبران نشانگر قساوت قلب آنان است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید محمد بطحایی وزیر آموزش‌وپرورش عصر امروز در همایش کشوری نیمکت‌های سوخته شهرستان میانه با اشاره به اینکه بمباران مدارس در دوران ۸ سال دفاع مقدس یکی از فجیع‌ترین رفتار‌های دشمن بود اظهار داشت: دشمن به خیال خود به دنبال این بود از این طریق روحیه مقاومت و ایستادگی مردم را درهم‌شکسته و امید به استقلال در مردم را بخشکاند.

وزیر آموزش‌وپرورش بابیان اینکه صادرنشدن هرگونه اعلامیه و محکومیت جهانی در پی اقدام فجیعانه دشمن نسبت به بمباران مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه چهره واقعی این مجامع را رسوا کرد افزود: نیمکت‌های سوخته که در سال ۶۵ در شهرستان میانه مردم این شهرستان و کل کشور را داغدار کرد امروز در یمن و عراق و صد‌ها نقاط دیگر نیز نشانه ننگ پایدار برای استکبار جهانی خواهد بود.

وی اذعان کرد: امروز در یمن صد‌ها انسان بی‌گناه مورد هجمه استکبار جهانی قرار داشته و از بین می‌روند و سکوت مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر در مقابل جنایات آل سعود و رژیم غاصب صهیونیستی نشانگر قساوت قلب آنان و همراهی این مجامع در کشتار بشریت است.

بطحایی با تأکید بر اینکه مجامع بین‌المللی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و آل‌سعود اشک تمساح می‌ریزند هشدار داد: پشت‌صحنه تمامی این ماجرا‌ها آمریکایی‌ها قرار دارند جنگی که آمریکا در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی راه انداخته، با نیت همان اهداف جنگ تحمیلی است تا خواسته‌های خود را تحمیل و مردم ایران را به‌زانو درآورد.

وزیر آموزش‌وپرورش ادامه داد: آمریکایی‌ها به دنبال از بین بردن استقلال جمهوری اسلامی هستند و با زورگویی می‌خواهند به منافع خود برسند تحریم‌های بی‌رحمانه‌ای که سختی‌های زیادی را متحمل مردم کشور کرده است، اما تنها شرط آن پایداری و مقاومت است تا با تکیه‌بر توان داخلی و تقویت آن بتوانیم در مقابل زورگویی‌های آنان ایستادگی کنیم.

وی در پایان با اعلام اینکه آمریکایی‌ها در تمامی جنایت‌های جهانی نقش دارند یادآور شد: علی‌رغم اینکه کشور‌های استکباری و آمریکا شعار دفاع از حقوق بشر سر می‌دهند، اما خودشان به هر جنایت و کودک کشی در کشور‌های مختلف دست می‌زنند.

انتهای پیام/ی

آمریکایی‌ها در تمامی جنایت‌های جهانی نقش دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار