شهردار تبریز گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۱۳۴ طرح عمرانی و خدماتی با بیش از ۴۱ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه در مناطق دهگانه این شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

 هوشیار گفت: ۱۳۴ طرح عمرانی و خدماتی از جمله شامل ساخت ۱۳ سالن چند منظوره ورزشی، ساخت و توسعه ۱۲ پارک و بوستان محله‌ای و منطقه ای، هشت طرح فرهنگی و دوستدار کودک شامل سالن‌های مادر و کودک و کافه کتاب، اجرای ۲ پیاده راه و ۲ تقاطع غیرهمسطح است.

وی اظهار کرد: به همین مناسبت آسفالت ریزی ۴۷ خیابان اصلی شهر، طرح توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با خرید تاکسی و اتوبوس‌های جدید، ساخت کارخانه جدید آسفالت ۱۶۰ تنی شهرداری تبریز، توسعه شبکه فیبر نوری به طول ۷۰ کیلومتر، تملک و مسیرگشایی‌های مختلف، زیباسازی و نصب نماد و مبلمان‌های شهری به بهره برداری می‌رسد.

شهردار تبریز با اشاره به تداوم اجرای چنین طرح‌هایی تا پایان سال گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت عملیات اجرایی ده‌ها پروژه عمرانی و خدماتی نیز در این شهر آغاز می‌شود.

هوشیار ادامه داد: این پروژه‌ها شامل ۱۸ طرح در حوزه‌های مختلف اعم از قرارگاه مسکن، سه سالن ورزشی، سه پیاده راه و سنگفرش، سه پارک و بوستان است که با اعتبار بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: شهرداری تبریز امسال ۳۰۰ هزار میلیارد ریال بودجه تدوین و در دستور کار خود قرار داده است که از این میزان ۲۴۰ هزار میلیارد ریال مربوط به حوزه عمرانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.