افتتاح ده‌ها طرح عمرانی و آموزشی در آذرشهر و گوگان

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ده‌ها طرح عمرانی و آموزشی در منطقه آذرشهر و گوگان افتتاح شد.

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ده‌ها طرح عمرانی و آموزشی در منطقه آذرشهر و گوگان با هزینه‌ای بالغ بر ۶۸ میلیارد ریال در قالب طرح شهید سلیمانی اجرا و افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل ساخت دیوار حایل و آسفالت محوطه ۸ مدرسه در آذرشهر و ممقان، دو زمین چمن ورزشی در آذرشهر و یک زمین چمن ورزشی در روستای فیروز سالار بخش گوگان بود.

 سعادتی مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: اجرای زمین ورزشی چمن مصنوعی در طرح شهید سلیمانی از جمله طرح‌های خوب و موفق آموزش و پرورش است که به صورت مشارکتی در سطح مدارس اجرا شده است.

وی با یادآوری این نکته که هدف گذاری در طرح شهید سلیمانی ۳ افزایش سرانه ورزش دانش آموزی ویژه دختران است گفت: سرانه ورزش دانش‌آموزی استان با اجرای این طرح یک و نیم برابر شده که در نوع خود بی‌سابقه است.

وی با اشاره به اینکه با وجود محدودیت منابع مالی تنها در استان آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم دو هزار و پانصد میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است افزود: در امر توسعه فضا‌های آموزشی و پرورشی نگاه تک بعدی به اعتبارات دولتی نداریم و راهکار‌های مختلفی را باید به نسبت هر شهرستان پیشبرد که مولدسازی یکی از توصیه‌های ما برای ساماندهی املاک و بهره‌برداری از املاک مازاد است.

وی رشد فضا‌های ورزشی را در راستای جلوگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.