دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان تبریز گفت: این نهاد با کسانی در آذربایجان شرقی که اقدام به قطع درختان جنگلی کرده و قاچاق چوب کنند به شدت برخورد می‌کند.

 محبوب علیلو با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با تعدی کنندگان به حریم جنگل و قاچاقچیان چوب یادآور شد: احیا و صیانت از حقوق مردم در حوزه‌های مختلف با جدیت و به نحو مستمر دنبال خواهد شد و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

وی با بیان اینکه اقدام به قطع درختان و قاچاق چوب و در نهایت از بین بردن منابع طبیعی توسط سودجویان برای منفعت بیشتر تجاوز به حقوق عامه است افزود: دستگاه‌های متولی و مسئول نباید برای صیانت از حقوق شهروندان اهمال و سهل انگاری کنند.

محبوب علیلو از دستگیری شبانه قاچاقچیان چوب در تبریز خبر داد و اظهار کرد: در این خصوص دستور‌های مقتضی صادر شده است و بر این اساس تعدادی از قاچاقچیان چوب در تبریز شبانه در دام مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان تبریز افتادند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان تبریز ادامه داد: اقدامات برای دستگیری و برخورد قانونی با تمام عوامل تعرض و تخریب منابع طبیعی و قطع درختان در آذربایجان شرقی با جدیت ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.