کاراکاس با انتشار بیانیه‌ای، تحریم‌های جدید آمریکا را هجمه‌ای نظام‌مند از سوی دولت دونالد ترامپ برشمرد و آن را فاقد پایه و اساس قانونی دانست.

ونزوئلا: هدف تحریم‌های جدید آمریکا علیه کاراکاس برهم زدن انتخابات استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، کاراکاس هدف از وضع تحریم‌های جدید دولت آمریکا را تلاش برای بر هم زدن انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا دانست.

آمریکا روز جمعه دولت نیکلاس مادورو را به قاچاق مواد مخدر متهم و تحریم هایی علیه دیاسدادو کابلو «Diosdado Cabello»، معاون حزب سوسیالیست وضع کرد.

این نخستین بار است که واشنگتن به طور علنی نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا را به قاچاق مواد مخدر متهم می کند. او پیشتر به نقض حقوق بشر و ایجاد بحران سیاسی و اقتصادی در کشورش متهم شده بود.

کاراکاس با انتشار بیانیه ای، تحریم های جدید آمریکا را هجمه‌ای نظام‌مند از سوی دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برشمرد و آن را فاقد پایه و اساس قانونی دانست.

در این بیانیه آمده است: «این عجیب نیست که یک روز پیش از برگزاری انتخاباتی که در آن مردم ونزوئلا از مردم سالاری خود علیه حملات امپریالیستی دفاع می کنند، رژیم آمریکا برای بر هم زدن انتخابات تلاش کند».

انتهای پیام/

انتقاد ونزوئلا از وضع تحریم‌های جدید آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار