دبیر قرارگاه دانشجویی عمار بسیج دانشجویی استان فارس گفت: بسیج مجموعه ‌ای است از آماده به کار ترین و فدا کارترین جوانان که نیاز کشور را می ‌سنجند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عباس توانا دبیر قرارگاه دانشجویی عمار بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی به مثابه پیشانی حرکت ‌های شجره طیبه بسیج در عرصه ‌های مختلف عمل می‌ کند، گفت: اگر بخواهیم فلسفه و رسالت بسیج دانشجویی را بدانیم، ابتدا باید به فلسفه و چرایی تشکیل بسیج پاسخ بدهیم.
وی افزود: بسیج مجموعه ‌ای است از آماده به کار ترین و فدا کارترین جوانان که نیاز کشور را می ‌سنجند و برای پاسخ به آن نیاز ها در هر میدانی با روحیه جهادی حضور پیدا می ‌کنند تا دشمنان را بیمناک و دوستان را امیدوار سازد.
توانا ادامه داد: فرهنگ بسیجی مولفه ‌هایی دارد، ایمان عمیق به وعده‌ های الهی و اصول و ارزش ‌های انقلاب اسلامی که اگر این پارامتر در روحیه مسئولان نباشد نمی ‌توانند از استقلال و عزت ملی دفاع کنند.
دبیر قرارگاه دانشجویی عمار بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه دومین مولفه بسیج تلاش مخلصانه و خستگی ‌ناپذیر است و از آن به مدیریت جهادی تعبیر می ‌شود، تصریح کرد: سومین مولفه بسیج هوشیاری در شناخت دشمن و شناخت راهبرد ها و تاکتیک‌ های دشمن است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار