فرمانده سپاه شهرستان نیمروز گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصاد کشور را به اقتصاد مقاوم و غیرقابل نفوذ تبدیل می‌کند و حمایت از تولید داخل را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛سرهنگ پاسدار محمدرضا نخعی با اشاره به مطرح شدن ادبیات اقتصاد مقاومتی در کشور افزود: مقام معظم رهبری در طول 5 سال گذشته ادبیاتی را در حوزه اقتصادی به نام اقتصاد مقاومتی مطرح نمودند؛ در حالیکه این ادبیات در زمانی مطرح شد که هنوز تحریمهای شدید و ظالمانه غرب خود را نشان نداده بود ایشان نسخه اقتصاد مقاومتی را برای مقاوم سازی پایه های اقتصاد کشور از هر تکان اقتصادی و سیاسی داخلی و بین المللی مطرح کردند.

وی هدف گذاری صحیح رهبر معظم انقلاب را ضامن بحرانهای اقتصادی کشور دانست و افزود: هدف گذاری مقام معظم رهبری علی رغم اجرای کج دار و مریض توانست تا حدودی کشور را در مقابل تحریمهای دشمنان بیمه کند.

وی با اشاره به شعار امسال تاکید کرد: یکی از علل انتخاب موضوع اقتصادی برای شعار امسال با وجود تکرار مساله اقتصاد به عنوان اولویت اول مسایل کشور نشان از اهمیت این مسئله در بین عرصه های دیگر کشور دارد وجنس شعار امسال مطالبه‌گری است و رهبر انقلاب با فهم و درک خاص از شرایط داخلی و خارجی پسوند اقدام و عمل را به آن اضافه کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار