دمپسی، پوتین را تهدیدی برای ناتو دانست

به ادعای مارتین دمپسی روسیه با گسترش فعالیت‌های نظامی خود تهدیدی برای ناتو به حساب می‌آید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راشاتودی، مارتین دمپسی، فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا در پاسخ به اظهارات اخیر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه درخصوص ناتو ادعا کرد پوتین اعتبار ناتو را زیر سوال می برد.

پوتین اعلام کرده بود تنها یک دیوانه، روسیه را تهدیدی برای ناتو می داند. به اعتقاد او برخی کشورها در پی بدنام کردن روسیه هستند. پوتین به خبرنگاران پیشنهاد داد فعالیت های نظامی آمریکا و روسیه را در جهان مقایسه کنند تا متوجه شوند کدام کشور تهدید محسوب می شود. وی همچنین گفت روسیه پایگاه های نظامی خود را در ویتنام، کوبا و دیگر کشورهای جهان غیرفعال کرده است.

دمپسی ادعا کرد "روسیه با فعالیت های اخیر خود نشان داده است که قصد  تجاوز از قوانین بین المللی را دارد. به عقیده دمپسی روسیه با تمرکز روی حمل و نقل هوایی دوربرد و فعالیت های هسته ای خود و تلاش برای گسترش سلاح های نظامی تهدیدی برای کشورهای اروپایی و آمریکا است." 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
آقای دمپسی ، شما و دولت متبوع شما یک تهدید بزرگ برای جهان و بشریت هستید . ضمنا با این همه جنایت که در دنیا مرتکب شده اید ، صلاحیت اظهار نظر در باره دیگران را ندارید .
خوب است نیروهایتان را از گوشه و کنار دنیا و مخصوصا خاورمیانه جمع کرده و به مسائل داخل کشورتان بپردازید و دنیا را از شر وجودتان خلاص کنید .
آخرین اخبار