اتحادیه اروپا مدعی شد:

بدون اعتمادسازی ایران توافق هسته‌ای امضا نمی‌شود

اتحادیه اروپا مدعی شد اگر ایران خواستار رسیدن به توافق نهایی هسته‌ای است باید اعتمادسازی بیشتری انجام دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشییتد پرس؛ با نزدیک شدن به 30 ژوئن (9 تیر) و مهلت پایانی برای رسیدن به یک توافق جامع هسته‌ای با ایران، اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد: اگر ایران خواستار رسیدن به چنین توافقی است باید همکاری بیشتری با سازمان ملل و آژانس بین المللی انژی اتمی داشته باشد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در صورتی می‌توان به درخواست ایران مبنی بر لغو تحریم‌ها پاسخ مثبت داد که این کشور با بازدیدهای بدون هماهنگی کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی موافقت کند.

شورای حکام امروز تشکیل جلسه می‌دهد و احتمالا موضوع هسته‌ای ایران یکی از مباحث مهم و اصلی ذکر شده در آن خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۲۰:۰۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
یه وقتی ملت فکر نکن که اینا واقعا از ترس سلاح هسته ای با ما مذاکره میکنن.چون اینا مطمئن هستن که ما دنبال سلاح هسته ای نیستیم.ولی از این می سوزند که ما بدون کمک اونا به این دانش دست یافته ایم فقط و فقط لج می کنند.حتی از ته دل راضی نیستند که ما یک سانتریفیوژ داشته باشیم.حتی یک ولت برق هسته ای تولید کنیم.منتها نه زورشو دارن جلومان دربیان و نه راضی میشن قبول کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
به نظر می رسه که غربی ها هرچه زمان پیش می رود بر خواسته هاشون اضافه می کنند و اینکه غربی ها مذاکرات اتمی را با مذاکره بر سر استقلال ایران اشتباه گرفته اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
به نظر می رسه که غربی ها هرچه زمان پیش می رود بر خواسته هاشون اضافه می کنند و اینکه غربی ها مذاکرات اتمی را با مذاکره بر سر استقلال ایران اشتباه گرفته اند. اینطور مذاکره هم به نتیجه نرسد برای ایران بهتر است
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۱۳:۵۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
که کشورمونو دودستی بسپاریم به آمریکایی و اروپایی .نه توافق ذلیل کننده میخواهیم نه برداشته شدن تحریمها را به قیمت ازدست دادن استقلالمان.حرف و سخن همان است که رهبری عزيزمان فرمودند.
Iran (Islamic Republic of)
aliaam
۱۳:۰۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
ایران همین اندازه ای که اعتماد سازی کرده هم از سرتون زیادیه.....
آخرین اخبار