وزیر خزانه‌داری آمریکا هو شد

"جک لو" در کنفرانس سالانه روزنامه جروزالم پست با انتقاد شدید حضار روبرو شد و حاضران او را هو کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه صهیونیستی جروزالم پست گزارش داد:" جک لو "، که یکی از بلندپایه ترین مسئولان دولت اوباما به شمار می رود، پس از بردن نام رییس جمهور آمریکا و ارائه فهرستی از اقدامی که کاخ سفید برای نشان دادن تعهدش به امنیت رژیم صهیونیستی صورت داده است، از سوی جمعیت هو شد. 

این واکنش منفی به سخنان لو موجب شد، "استیو لیند" -- سردبیر جروزالم پست-- از جمعیت به شدت انتقاد کند و به وزیر خزانه داری آمریکا اجازه دهد که اظهارات خود را پایان  دهد. 

بسیاری از طرفداران و حامیان تندرو رژیم صهیونیستی، " باراک اوباما" -- رییس جمهور آمریکا -- را یک شخصیت غیردوست برای این رژیم قلمداد می‌کنند. 

جک لو خطاب به مخاطبانش در نیویورک گفت: توافق دیپلماتیک با ایران همچنان موثرترین روش برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای به شمار می رود. 

وی در ادامه مدعی شد: "دستیابی ایران به سلاح هسته ای احتمالا منجر به رقابت تسلیحات هسته ای در منطقه خواهد شد و احتمال جنگ هسته ای در منطقه را افزایش خواهد داد."
 
وزیر خزانه داری آمریکا گفت:" هر گونه لغو تحریم های ایران مرحله به مرحله خواهد بود که این متضاد با این اظهارات ایران است که تحریم های اقتصادی ایران باید بلافاصله پس از امضای توافق نهایی لغو شود. "


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار