سرمربی تیم دوچرخه سواری مس کرمان گفت: حضور دوچرخه سواران قدرتمند در تیم مس کرمان یک نتیجه پربار برایمان به دست آمد.

تیم قدرتمند نتیجه قدرتمند به همراه داردعلیرضا زینعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مرحله اول لیگ پیست دوچرخه سواری کشورمان بیان کرد: در لیگ 94 با دوچرخه سواران حرفه ای مثل، دانشور، قمی، احساس خادمی قرارداد بستیم و توانستیم یک نتیجه بسیار خوب را بدست بیاوریم و فکر تیم قدرتمند یک نتیجه قدرتمند نیز در پی خواهد داشت.
 
وی افزود: فدراسیون امسال تیم های حرفه ای مثل پتروشیمی و پیشگامان را مجبور کرد که در لیگ پیست حضور داشته باشند و این مسئله باعث حرفه ای تر شدن لیگ شد زیرا تمام بهترین رکاب زن های ایرانی در لیگ حضور پیدا کردند و سطح مسابقات در لیگ در هر 2 ماده سرعت و استقامت بالاتر از سال گذشته بود.
 
وی در خصوص رشد رکاب زنان در لیگ 94 با توجه سال کسب سهمیه المپیک و انگیزه حضور در تیم ملی خاطر نشان کرد: رکورد یک ثانیه ای حسین ناظمی در 4 کیلومتر تعقیبی انفرادی نشان از این داشت که امسال با یک لیگ پویا و پرانگیزه روبرو هستند و در مراحل بعد رکوردهای بهتری را از رکاب زنان خواهیم دید.
 
زینعلی در خصوص عملکرد رکاب زنان تیم مس کرمان نیز اظهار داشت: دوچرخه سواران ما برای اولی آمده بودند اما متاسفانه در 4 کیلومتر تعقیبی ناطقی حقی را گرفت و دانشور نیز در 200 متر بر خلاف انتظار ما دوم شد اما این نتیجه باز هم برای ما راضی کننده بود و فکر می کنم امسال می توانیم یکی از شانس های قهرمانی باشیم.
 
سرمربی تیم مس کرمان در خصوص عملکرد نه چندان خوب باشگاهی مثل پتروشیمی و پیشگامان تصریح کرد: تیم پتروشیمی چند سال بود که در لیگ پیست  تیم نداشت و از مسابقات دور بود و پیشگامان نیز بر خلاف سال گذشته با یک تیم بومی و جوان در این رقابت ها حاضر شد و فکر می کنم در مرحله بعد این باشگاه با آمادگی بیشتری راهی مسابقات شوند رقابت ها در لیگ نزدیک تر شود قطعا این مسئله کار را برای ما سخت تر خواهد کرد.
 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری مسابقات و داوری راضی کننده بود است یا خیر؟ تصریح کرد: لیگ 94 به نسبت سال گذشته در برگزاری مسابقات از یک نظم برخوردار بود و از طرف دیگر داوری نیاز با دقت بیشتری انجام شد و در امتیاز دهی ها حق کسی ضایع نشد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کرمان ، دوچرخه ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار