سرمربی تیم دوچرخه‌سواری مس کرمان در ارتباط با مرحله دوم لیگ گفت: در مرحله قبل و پیش از بازی‌های آسیایی آمادگی رکابزنان ما بیشتر بود.

علیرضا زینعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: دوچرخه‌سواران تیم ما پیش از حضور در بازی‌های آسیایی عملکردشان بهتر بود اما باز برای ما راضی‌کننده بود. مخصوصا نفرات ملی‌پوش که در بازی‌های آسایی حضور یافته بودند عملکردشان قابل تقدیر بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازی‌های آسیایی در پیشرفت رکابزنان در مرحله دوم لیگ تأثیر داشته است یا خیر خاطرنشان کرد: صد در صد تأثیر بازی‌های آسیایی را در رکابزنان می‌توان دید. مخصوصا دانشور ورزشکار تیم ما که رکورد 200 متر ایران را به زیر 10 ثانیه رساند.

زینعلی در ادامه افزود: به غیر از دانشور دیگر ورزشکارانمان به خصوص فارس‌نژادیان به دلیل خط خوردگی از تیم ملی دچار افت روحیه شده بود و نتوانست مانند همیشه ظاهر شود. تلاش ما این است که در مرحله سوم با قدرت بیشتری ظاهر شویم و بتوانیم مقام اول تا سومی را بدست آوریم.

وی در ارتباط با عملکرد رکابزنان تیم خود در بخش جاده عنوان کرد: کرمانی در قسمت جاده خیلی خوب کار نمی‌کند و ما در صدد هستیم تا این بخش را در تیم خود تقویت کنیم اما خدا را شکر تیم کرمان در بخش سرعت تا به الآن جبران این بخش را کرده است.

زینعلی در مورد برنامه‌های کرمان برای دوچرخه‌سواری تصریح کرد: مسئولان کرمان در پی آن هستند که تجهیزات ورزشکاران را برای سال آینده تقویت کنند و به صورت آکادمیک دوچرخه‌سواری را بین علاقمندان ترویج کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار