کیومرث هاشمی با ندا شهسواری المپین تنیس روی میز کشورمان و مسئولان فدراسیون دیدار کرد.

در ادامه دیدار‌های کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با المپین‌های کشورمان قبل از آغاز رقابت‌های المپیک، امروز با ندا شهسواری ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در محل اردوی آماده سازی وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

کیومرث هاشمی در این دیدار گفت: وزارت ورزش مبلغی را به عنوان پاداش به ۴۰ المپین کاروان ایران قبل از اعزام به مسابقات پرداخت می‌کند.

وی در مورد ندا شهسواری گفت: سومین حضور پیاپی ندا شهسواری افتخار بزرگی برای ورزش بانوان ایران است.

هاشمی همچنین در حضور مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: قصد داریم برای رشته‌ای مثل تنیس روی میز در بحث قانون سرباز قهرمان تغییراتی صورت بدهیم و پیشنهاد و طرح آن را آماده کرده‌ایم؛ همچنین به دنبال تصویب قانون حق رشد برای رشته‌های ورزشی از جمله تنیس روی میز هستیم. تنیس روی میز ایران مسیر رو به رشدی را طی کرده است، افتخارآفرینی این رشته در آسیا با رقابت‌های جهانی برابری می‌کند چرا که قهرمانان جهان این رشته در آسیا حضور دارند.

لازم به ذکر است ۳ ملی پوش کشورمان از رشته تنیس روی میز در رقابت‌های المپیک پاریس حضور خواهند داشت. نیما و نوشاد عالمیان و همچنین ندا شهسواری نمایندگان ایران در رقابت‌های ۲۰۲۴ پاریس خواهند بود.

ندا شهسواری بانوی تاریخ ساز ایران در پاریس همراه با مهدی الفتی ملی‌پوش رشته ژیمناستیک پرچم ایران در مراسم افتتاحیه را حمل خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار