وزیر اسکان اسرائیل با بیان اینکه مرزهای اسرائیل از مدیترانه تا اردن است برپایی دولت فلسطین را رد نمود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه خبری "الشرق الأوسط" ؛ وزیر اسکان دولت اسرائیل " أوری ارئیل" با گفتن اینکه دولتی مابین دریای مدیترانه و رود اردن بجز دولت اسرائیل وجود ندارد ، برپایی دولتی فلسطینی را رد نمود.

وی در صحبت‌هایی که پایگاه خبری روزنامه  "یدیعوت آحارونوت" آن را منتشر ساخته مدعی شد : من بارها گفته‌ام که ما بین دریای مدیترانه و رود اردن فقط یک دولت و حکومت هست و آن نیز اسرائیل می‌باشد(!)

وی گفت : ما در حزب "خانه یهود" (حزبی که وی درآن عضو است ) هیچ برگه‌ای را که شامل تخلیه و عقب نشینی از سرزمین اسرائیل باشد امضا نخواهیم کرد.

وی همچنین با اعلام اینکه  من در صدد اجرای برخی طرح‌های شهرک سازی هستم گفت :" کار بر روی ساخت هزاران واحد جدید در تمام سرزمین ها درجریان است ."

وی گفت : فشارهای خارجی عادلانه نیست و باعث ایجاد صلح نخواهد گردید. من به تمام دوستانم در تمام جهان می‌گویم که ما را به تحریم تهدید نکنید. ملت یهود از سرزمینش چشم‌پوشی نخواهد کرد .

پیشتر "جان کری" وزیر خارجه آمریکا  در سخنانی در نشست امنیتی مونیخ روز گفته بود : اگر تلاشهای صلح فلسطین – اسرائیل که در اواخر جولای گذشته با نظارت آمریکا آغاز گردیده بود شکست بخورد تحریم‌اسرائیل عمیق تر خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسرائیل ، وزیر ، اسکان ، مرز ، اردن ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار