بحران اقتصادی بیش از نیمی از شرکت‌های ایتالیایی را در آستانه ورشکستگی و تعطیلی قرار داده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، اتحادیه شرکت‌های ایتالیا در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرده است،‌ در سال 2013 میلادی از هر 5 شرکت ایتالیایی،‌ 3 شرکت در آستانه ورشکستگی بوده است.

بر همین اساس، 62.6 درصد از شرکت‌های ایتالیایی در خطر مواجهه با موجی از مشکلات مالی، بحران و ورشکستگی در سه ماهه چهارم سال 2013 میلادی هستند.

بر اساس این گزارش، ناتوانی در پرداخت مالیات‌ها،‌ تامین نشدن اعتبارها و تاخیر در پرداخت‌های دولتی، از جمله مشکلات اصلی و مهم شرکت‌های ایتالیایی است.

در همین زمینه، "پائولو لونگوباردی" رئیس اتحادیه شرکت‌های ایتالیایی گفت:شرایط شرکت‌های ایتالیایی،‌ شرایط بحرانی است که روز به روز در حال افزایش است و هیچ راه خروجی به چشم نمی‌خورد.

رئیس اتحادیه شرکت‌های ایتالیایی گفت:‌ شرکت‌ها خسته شده‌اند و در برخی از موارد، ورشکستگی اجتناب ناپذیر است. ما بارها به دولت انریکو لتا (نخست وزیر ایتالیا) اعلام کرده‌ایم،‌ به منظور امید بخشی به شرکت‌ها و نیز خانوارهای ایتالیایی، نیازمند اصلاحات جدی هستیم.

وی افزود: به منظور احیای اقتصاد و نیز رونق بخشیدن به اشتغال در ایتالیا،‌ باید به تخصیص اعتبار توجه شود و مالیات‌ها کاهش پیدا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار