دبیر کل اتحادیه عمومی کار ایتالیا با انتقاد از عملکرد دولت این کشور در زمینه اشتغال گفت: نخست وزیر ایتالیا همیشه از اشتغال به عنوان موضوعی اصلی صحبت می کند اما بعد از آن، هیچگونه علائم و ثباتی در این زمینه نمی بینیم.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه ایتالیایی زبان لا رپوبلیکا ; خانم سوازنا کاموسو دبیر کل اتحادیه عمومی کار ایتالیا گفت: درست است که ‌از سرگیری اقتصاد ایتالیا یک امید و آرزو است،‌ اما یقینی درباره آن ‌وجود ندارد. اگر به تمام آمارهایی که در اختیار داریم نگاه کنیم، همه چیز به جز علائم از سر گیری اقتصاد را شاهد هستیم. اقتصاد ایتالیا هشتمین رکود سه ماهه پیاپی خود را تجربه کرده و تولید ناخالص داخلی نیز در سه ماهه دوم سال 2013 میلادی به میزان دو درصد کاهش یافته است. شرایط بسیار سنگین و نگران کننده است. 

کاموسو سپس با اشاره به گروه های سیاسی ای که باید باز شوند گفت: بیکاری در کشور به رشد خود ادامه می دهد. تعداد شرکتهایی که دچار بحران شده اند در حال افزایش است. این شرکت ها خواستار اتخاذ تصمیم های سیاسی هستند، اما هنوز شاهد چنین تصمیم گیری هایی نیستیم. دبیر کل اتحادیه عمومی کار ایتالیا گفت: شرایط در کشور آنچنان سخت و دشوار شده است که موضوع واقعی آن است که چه کاری باید انجام شود؟ اما سوالی که من از دولت ایتالیا دارم این است: چه اقدام هایی می توان در ماه سپتامبر امسال برای تغییر و دادن پاسخ به ایتالیایی ها انجام داد؟ 

وی افزود : آنچه من خواستار آن هستم، «تغییر روند است». لتا باید روند خود را تغییر دهد. اقدام های به عمل آمده، همانند گذشته، نه ناعادلانه و نه منفی اند، اما این اقدام ها کافی نیستند. با ابزاری کوچک نمی توان جاده ای بزرگ ساخت. دبیر کل اتحادیه عمومی کار ایتالیا گفت: ما نیازمند ریاست گسترده صنعتی هستیم. من به هزینه انرژی فکر می کنم. شرکت هایی هستند که فعالیت های خود را در ایتالیا تعطیل و از این کشور خارج می شوند. چرا که در کشور ما هزینه انرژی سی درصد بیشتر از دیگر کشورهای اروپایی است. بنابراین،‌ باید درباره این موضوع نیز تصمیم گیری شود.
برچسب ها: انتقاد ، دبیر ، کل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار