مايکروسافت هم به جمع تولیدکنندگان تبلتهای 7 اینچی پیوست

با توجه به افزایش علاقه کاربران به تبلت های 7 اینچی، کمپانی های تولید کننده گجت های هوشمند، یکی پس از دیگری با تولید تبلت هایی با ابعاد 7 اینچ، شانس خود را برای به دست آوردن این بازار امتحان کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، کمپانی ماکروسافت با ارائه ویندوز 8.1 ورفع ایرادات نسخه ی قبلی، قصد دارد تا این نسخه از سیستم عامل خود را برروی تبلت های کمتر از 10 اینچ قرار دهد، محصولات 7 و 8 اینچی که در حال حاظر نسبت به 10اینچی، مشتریان بهتری دارند و با استقبال بیشتری از سوی کاربران مواجه شده اند.


از همین رو در نمایشگاه Computex تایپه ماکروسافت یک نمونه ی 7 اینچی با نام "Lyon” که ساخته ی کمپانی "Inventec” می باشد را به نمایش گذاشت، البته این دستگاه فقط به عنوان یک طرح مرجع تولید شده و در حال حاظر برای فروش در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت.


Inventec در این محصول از یک پردازنده 4 هسته ای اینتل از سری تازه معرفی شده Bay Trail Atom با فرکانس 1.66 گیگاهرتز استفاده کرده است. همچنین صفحه نمایش 7 اینچی  Lyon از نوع IPS با رزولوشن 1280 در 800  می باشد، 2 گیگابایت رم، حافظه ی فلش، شبکه ی بیسیم، دوربین با فلاش LED و بدنه آلومنیومی با 4 رنگ از دیگر مشخصات سخت افزاری این محصول می باشد. ضخامت تبلت فوق تنها 11 میلیمتر است، و از وزنی برابر 470 گرم برخوردار است.

باتری Lyon،2400 میلی آمپری است و می تواند در حدود 3 ساعت به پخش ویدیو بپردازد، این تبلت قرار است با قیمتی در حدود 350 دلار به بازار عرضه شود.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار