معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با تاکيد بر اين که در نوروز امسال هتل ها و مراکز اقامتي هيچ گونه افزايش قيمتي نخواهند داشت، گفت: تمامي هتل ها و مراکز اقامتي کشور در نوروز امسال 10 تا 40 درصد تخفيف براي مسافران و گردشگران نوروزي در نظر گرفته اند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران دکتر «محمد شريف ملک زاده»در نشست ستاد مرکزي سفرهاي کشور و در آغاز مراسم مانور و اعزام نمادين اعضاي ستاد تسهيلات سفرهاي کشور با بيان اين مطلب افزود: در اين خصوص با جامعه هتلداران کشور هماهنگي هاي لازم صورت گرفته و مسافران نوروزي مي توانند امسال از تخفيف در نظر گرفته شده در هتل ها و مراکز اقامتي استفاده کنند.

وي همچنين اضافه کرد: در اين ميان هتل ها و مراکز اقامتي تهران 30 تا 40 درصد تخفيف براي مسافران نوروزي در سال 92 در نظر گرفته اند.

معاون رئيس جمهوري در ادامه با تاکيد بر نشاط و شادابي در جامعه اضافه کرد: 31 اتوبوس با عنوان کاروان شادي در 31 استان کشور راه اندازي خواهد شد که اين اتوبوس ها با حرکت در اتوبان هاي کشور و يا توقف در هتل ها، رستوران ها و مراکز اقامتي و تفريحي به اجراي موسيقي هاي سنتي و معرفي آداب، رسوم و سنت هاي اقوام مختلف کشور خواهند پرداخت.

دکتر ملک زاده همچنين در بخش ديگري از صحبت هاي خود با اشاره به اين که امسال ادارات کل ميراث فرهنگي در استان هاي مختلف در خصوص ارائه آمار مسافران نوروزي با يکديگر رقابت نخواهند کرد، افزود: آمار جابه جايي ها و حمل و نقل مسافران نوروزي توسط سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي کشور اعلام خواهد شد.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور اضافه کرد: اين سازمان در حوزه تخصصي خود به ارائه آمار خواهد پرداخت و ادارات کل ميراث فرهنگي در استان هاي گوناگون کشور آمار بازديد کنندگان از بناهاي تاريخي و موزه ها را اعلام خواهند کرد.

معاون رئيس جمهوري خاطرنشان کرد: در صدد هستيم که با برنامه ريزي هايي که امسال در نظر گرفته شده است يک نوروز خاطره انگيز و بياد ماندني براي مسافران و گردشگران نوروزي رقم بخورد.

در اين نشست که با حضور تمامي اعضاي ستاد مرکزي سفرهاي کشور برگزار شد، نشست خبري ستاد مرکزي سفرهاي کشور نيز برگزار و خبرنگاران رسانه هاي گوناگون پرسش هاي خود را در خصوص برنامه هاي ستاد مرکزي سفرهاي کشور مطرح کردند
برچسب ها: هتل ، افزایش ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار