رونالدینیو شاعر فوتبال از روز‌های حبس در پاراگوئه و آزادی پس از آن خاطرات تلخ و شیرینی را تجربه کرد.

چند سال قبل بود که رونالدینیو به دلیل جعل گذرنامه در پاراگوئه به حبس محکوم شد و دوران سختی را سپری کرد.

این روز‌ها رونالدینیو هر از گاهی خاطرات تلخ را مرور می‌کند و گاهی روز‌های شیرین پس از آزادی را با رسانه‌ها به اشتراک می‌گذارد.

رونالدینیو نزدیک به ۵ سال پیش به دلیل جعل گذرنامه در پاراگوئه دستگیر و راهی زندان شد. او مدتی در زندان بود که با وثیقه ۴ میلیون یورویی مسی از زندان آزاد شد.

رونالدینیو در این مورد گفت: وقتی مسی وثیقه‌ام را برای آزادی از زندان پرداخت کرد و آزاد شدم، در وضعیت بدی بودم، برای تشکر از او به دیدارش رفتم.

او یک پیراهن بارسلونا با امضای خودش و چند بازیکن بارسلونا به من داد و گفت:‌ می‌توانی آن را بفروشی و من با وب‌سایت تماس گرفتم. بعد از یک روز آن سایت با من تماس گرفت، اما من قبول نکردم. به آنها گفتم: این هدیه دوستم است و آن را نمی‌فروشم.

اما در کمال تعجب از این سایت بدون فروش آن پیراهن، پول دریافت کردم! با سایت تماس گرفتم و به آنها گفتم: به شما گفتم نمی‌خواهم آن را بفروشم. چرا پول را به حساب من واریز کردید؟

مدیر سایت گفت: مسی از ما این درخواست را داشت، یک پیراهن دیگر به ما داد که شبیه آن بود. باورم نمی‌شد، اشک از چشمانم سرازیر شد.

بعد از اینکه همه به من خیانت کردند، مسی برای من چه کاری کرد. به همین دلیل است که همه چیز در زندگی او خوب پیش می‌رود، چون قلب او بسیار پاک است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۷
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
مسی این وثیقه خوبه
کل لواسانم میخواستی به نامت میکرد
خدارو شکر هر دو تون آزاد شدید
آخرین اخبار