"بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي سخنان "ايهود اولمرت" نخست وزير آن رژيم در مورد "توهم نظامي عليه ايران" را رد كرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هاآرتص، نتانياهو امروز در مصاحبه با راديو ارتش رژيم صهيونيستي ادعاهاي اولمرت در مورد خود را تكذيب كرد و آن را اظهاراتي "غير مسئولانه و عجيب" خواند.

اولمرت اظهار داشته بود كه نتانياهو بطور "بيهوده" ميلياردها شكل (واحد پول رژيم صهيونيستي) براي مقابله با تهديد اتمي ايران در نظر گرفته است. نتانياهو در اين مورد اظهار داشت "اين سخنان غير مسئولانه بوده است، من جزئياتي در مورد طرح هايمان ارائه نمي دهم اما اين را مي گويم كه چنين سرمايه گذاري اي ضروري بوده است.

اظهارات برخي از افراد منتقد نادرست است زيرا ما در زمينه هاي نظامي و امنيتي پيشرفت كرده ايم و توانايي كامل دفاع از خود را داريم. آنان واقعيات را نمي گويند." اولمرت پيش از اين در مصاحبه با شبكه دو رژيم صهيونيستي اظهار داشته بود كه "نتانياهو دچار توهم نظامي" شده است و مدعي شد كه "امروز اسرائيل از تمام جهان مي ترسد اما دولت نتانياهو هيچ اقدام موثري را در مورد ايران انجام نداده است."

اولمرت اظهار داشته بود كه نتانياهو بطور "بيهوده" ميلياردها شكل (واحد پول رژيم صهيونيستي) براي مقابله با تهديد اتمي ايران در نظر گرفته است. 

نتانياهو در مصاحبه اخير خود بار ديگر بر ادعاهاي كذايي اش در مورد برنامه هسته اي كشورمان اشاره كرد و اظهار داشت كه "ايران همچنان در صدر اولويت هاي دولت ما قرار دارد." 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار