لوفت هانزا تمامی پرواز‌های خود از تل آویو و به مقصد این شهر را تا هفته دیگر به حالت تعلیق درآورد.

سخنگوی شرکت هواپیمایی آلمانی «لوفت‌هانزا» اعلام کرد تمام پرواز‌های مسافربری و باری خود را از تل‌آویو و همچنین کلیه پرواز‌ها به این شهر را لغو کرده و این روند تا هشتم ماه اوت (۱۸ مرداد) ادامه خواهد داشت.

به گزارش رویترز، سخنگوی این شرکت هواپیمایی دلیل این تصمیم را تحولات کنونی منطقه عنوان کرد. به گفته او کلیه پرواز‌های لوفت‌هانزا به پایتخت لبنان نیز تا ۱۲ اوت متوقف شده است.

پس از انفجار در یک زمین بازی در منطقه «مجدل شمس» در جولان اشغالی، تنش‌ها در منطقه افزایش یافته است. رژیم صهیونیستی اتهاماتی را علیه حزب‌الله لبنان مطرح کرده و بدون ارائه شواهد ادعا می‌کند که این جنبش مسئولیت حمله را بر عهده دارد. این در حالی است که حزب‌الله هرگونه دخالت در این حادثه را قاطعانه رد کرده است.

در همین حال، در پی حمله تروریستی صهیونیست‌ها در ضاحیه بیروت، «فواد شکر» معروف به حاج محسن از فرماندهان بزرگ نظامی حزب الله لبنان به شهادت رسید. این اقدام تروریستی به همراه ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس تنش‌ها را به شدت افزایش داده است. شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان ساعاتی پیش به نقل از یک منبع نوشت که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا از محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر خواسته است تا پیام‌هایی را به ایران و حزب‌الله لبنان برساند و آنان را به آرامش و عدم پاسخگویی فرابخواند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار