نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در پی ترور شهید هنیه میزان حفاظت از سران این رژیم را تا حد غیرعادی بالا بردند.

سرویس امنیت عمومی رژیم صهیونیستی دستورالعمل‌های امنیتی غیرعادی را در مورد بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر و وزرای کابینه او، در زمینه آماده‌سازی برای واکنش‌ها به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در خاک اراضی اشغالی صادر کرد.

براساس گزارش النشره، به گفته کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی، هرگونه مشارکت نتانیاهو و وزرای کابینه رژیم صهیونیستی در یک رویداد عمومی مستلزم فضای محافظت شده در چارچوب دستورالعمل‌های ارائه شده است.

رونن بار، رئیس سرویس امنیت عمومی رژیم صهیونیستی (شین بت) نیز دستور مستقیمی صادر و تصریح کرد که هر سفری که توسط نخست وزیر و وزرا انجام شود نیاز به تایید شخصی او دارد.  

به گزارش این شبکه، به سفارت‌های رژیم صهیونیستی دستور داده شد تا سطح آماده‌باش خود را برای مقابله با تهدیدات مختلف افزایش دهند و در بخشی از این تلاش‌ها از سفرا و نمایندگان دیپلماتیک صهیونیست خواسته شد به مکان‌های شلوغ نروند.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی توضیح داد: سازمان امنیتی تخمین می‌زند که پاسخ به ترور‌ها در روز‌های آینده خواهد رسید، بنابراین برای سناریو‌های مختلف از جمله پرتاب راکت و موشک، حمله با هواپیما‌های بدون سرنشین و حتی تلاش برای نفوذ به مرز شمالی آماده می‌شود.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار