حزب الله لبنان اعلام کرد چهار پایگاه نظامی اشغالگران صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی را مورد حملات راکتی و توپخانه‌ای قرار داده است.

به نقل از رسانه‌های عربی، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که رزمندگانش، تجهیزات جاسوسی ارتش اشغالگر صهیونیست در پایگاه «مسکفعام» را هدف قرار داده و منهدم کرده است.

حزب الله لبنان همچنین تاکید کرد مقر جاسوسی اشغالگران در پایگاه نظامی «میشار» را با راکت‌های کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین از حمله توپخانه‌ای رزمندگانش به پایگاه نظامی اشغالگران موسوم به «حدب یارون» خبر داد.

ساعاتی پیش نیز حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین و همچنین پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی به منازل غیرنظامی به ویژه تجاوز اخیر به منطقه فرون در جنول لبنان، پایگاه «جبل نیریا» را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار داده است.

براساس این بیانیه، پایگاه جبل نیریا هم اکنون مقر فرماندهی تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی است.

حزب‌الله لبنان روز گذشته نیز در بیانیه‌ای از حملات به پایگاه نظامی «معیان باروخ»، پادگان «زبدین» و نیز ساختمان‌های مورد استفاده نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک «المطله» در شمال فلسطین اشغالی با پهپاد و موشک خبر داده بود.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد: طی ماه گذشته میلادی (اوت) ۱۳۰۷ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده که بالاترین میزان از زمان شروع جنگ علیه نوار غزه است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار