کرمانشاه؛

بی اعتمادی دنیا به آمریکا از دستاورد های انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان بی اعتمادی مطلق جهان به امریکا را مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت اله علما  در خطبه های این هفته نماز جمعه  با اشره به دفاع مقدس 8 ساله در برابر تجاوزات رژیم بعثی عراق  گفت :در سایه این دفاع مقدس جانانه مردم انقلابی ایران بود که امروز ابرقدرت های جهان به نقش تاثیرگذار ایران اسلامی در منطقه و بین الملل اذعان دارند، آن گونه که تصمیم گیری در خاورمیانه بدون حضور و نظر ایران امری غیرممکن به نظر می رسد.
آیت الله مصطفی علماء در ادامه با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص بیمه بودن کشور به واسطه توان نظامی و تسلیحاتی گفت : در برابر دشمنان باید با قدرت تمام بایستیم و نقشه هایشان را باطل کنیم.
امام جمعه کرمانشاه با غیرقابل اعتماد خواندن آمریکا افزود ؛ یکی از بهترین سندهای اثبات این ادعا این است که ، پس از اعلام آتش بس یک هفته ای در سوریه ، درست در فردای روز اعلام ، حدود 80 نظامی سوریه در بمباران هواپیماهای آمریکایی کشته شدند.
خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه به الگو گرفتن از زندگی و سیره حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت : به عنوان مثال ، عدالت ایشان به گونه ای بود که حتی دشمنان وی به آن اذعان داشتند و هنگامی که اسم ایشان مطرح می شد ، بلافاصله عدالت هم در ذهن ها نقش می بست.
آیت الله علماء همچنین واقعه غدیر را صرف معرفی حضرت علی (ع) به عنوان جانشین پیامبر (ص) ندانست و تصریح کرد ؛ اصل این واقعه برای این است که همه بدانند دنیا پس از پیامبر ، رهبری مانند علی (ع) را می خواهد.


انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.