کرمانشاه؛

اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اقتداری که امروز کشور در مجامع جهانی از آن برخوردار است به واسطه خون مطهر شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنها حاصل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت اله علما امر به معروف و نهی از منکر را مهمترین و بزرگترین فلسفه قیام سید الشهدا (ع) عنوان کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک نظارت عمومی است که باعث حفظ جامعه می شود و کسی نباید با آن مخالفت کند.


وی ضمن گرامیداشت 13 مهر به عنوان روز نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: همه روزها روز ناجا است و ماموران نیروی انتظامی همواره مشغول خدمت رسانی به جامعه و حفظ امنیت هستند.

امام جمعه کرمانشاه همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموختگان دانشگاه افسری ارتش اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند باید نیروهای مسلح آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند و این روحیه آمادگی خود را حفظ کنند چرا که دشمن و در راس آنها آمریکایی به واسطه همین آمادگی جرأت ندارد به ایران نگاه کج داشته باشد.

آیت اله علما در پایان روز سالمند را فرصتی برای یادآوردی ارزش بالای حمایت و نگهداری از سالمندان و پدر و مادرهای پیر برشمرد و از جوانان خواست به این امر توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ز



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار