کرمانشاه؛

دیدار نیروهای انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان

در اولین برنامه از هفته ناجا، نیروهای انتظامی استان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این دیدارگفت:نیروی انتظامی  باید قدرت قهریه خود را حفظ کند و جنبه معنوی و الهی را نیز در نظر بگیرد.

آیت اله علما هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت وافزود :انقلاب و اسلام با هم مساوی هستند و این بسیار با ارزش است که نیروی انتظامی به خاطر اسلام خدمتگزار مردم است واقتدار و اعتبار جهانی با خون دوستان شما بدست آمده است و همسران و فرزندانی که از دست دادید.

فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار گفت: تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی استان کرمانشاه و همکاری خوب مردم ، وضعیت امنیتی مطلوبی را در این استان حاکم کرده است و با وجود مذاهب و قومیت های مختلف در استان کرمانشاه، خوشبختانه از جایگاه بالایی در حوزه نظم و امنیت نسبت به سایر استان های مشابه برخوردار هستیم. 

امان اللهی با بیان عملکرد نیروی انتظامی دراستان تصریح کرد: نیروی انتظامی با واقعیت ها سروکار دارد و بی ادعا اعلامی می کنیم تمام توان و امکانات خود را در راستای آرامش خاطر شهروندان به کار گرفته ایم و بالاتر از شاخص های تعیین شده به وظایفمان عمل کرده ایم.

وی افزود : به انتقادات ریز و درشت مردم اهمیت می دهیم و برای اجابت خواسته های به حق آنان از هیچ کوششی فروگذار نیستم و شاید تنها دستگاه اجرایی در استان باشیم که با انحرافات کارکنان به شدت و با حساسیت برخورد کرده است.

مقام ارشد انتظامی استان عنوان کرد: ائمه جماعات با استفاده از تریبونی که در اختیار دارند می توانند در جلسات مختلف، نکات و هشدارهای لازم را به اقشار مختلف جامعه تذکر دهند و یاری گر پلیس در برقراری نظم و امنیت پایدار باشند.و مردم هم بدانند تا عزم همگانی نباشد، مأموریت ها و اقدامات نیروی انتظامی ناقص خواهند ماند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.