کرمانشاه؛

توجه به کار فرهنگي در کنار اقدامات پليسي

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه کرمانشاه در جمع کارکنان انتظامي استان عنوان کرد: نيروي انتظامي در کنار اقدامات پليسي، کار فرهنگي را نيز مورد توجه قرار دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آيت اله "مصطفي علما" در جمع کارکان نيروي انتظامي با بيان اينکه برقراري نظم و امنيت کار بسيار سختي است، عنوان کرد: به طور عادي مردم به اين مقوله توجهي ندارند و فقط  زماني که مشکلي براي آنان پيش مي آيد، پي مي برند که نيروي نامرئي انتظامي چگونه امنيت شهر را تأمين مي کند.

وي تصريح کرد: شهروندان، پليس سر چهارراه را مي بينند و مأموري که فقط امر و نهي مي کند، اما اگر همين مأمور يک روز سر پست خود حاضر نشود، آثار آن به وضوح آشکار خواهد شد.

آيت اله علما ادامه داد: حبس در اسلام چندان مورد تاکيد نيست اما آثار تربيتي آن مدنظر است، بنابراين نيروي انتظامي به عنوان ضامن امنيت داخلي کشور، بايد در کنار تلاش براي حفظ اقتدار خود بر ابعاد فرهنگي نيز متمرکز شود ، چراکه همزماني اين دو بعد سبب هدايت مردم خواهد شد.

وي اختصاص يک هفته به نيروي انتظامي را نشانه اهميت کار اين قشر خدوم دانست و افزود: اقتدار و اعتبار جهاني کشور ايران مرهون خون شهدا است و بسياري از رفقا و دوستان شما پرسنل انتظامي استان نيز در بين اين شهيدان والامقام حضور داشته اند، لذا همه بايد در حفظ آن کوشا باشيم و در اين بين وظيفه مهمي بر عهده نيروي انتظامي است.

آيت اله علما گفت: از آنجا که اسلام و انقلاب با هم مساوي هستند، اين بسيار با ارزش است که نيروي انتظامي به خاطر اسلام به مردم خدمت مي کند و پاي انقلاب ايستاده است.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار