کرمانشاه؛

اعتراض شدید امام جمعه قصرشیرین به تعرفه های آب و برق

امام جمعه قصرشیرین در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین گفت: خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته را به شهر قصرشیرین و مشکلات آن اختصاص دادم و اعتراض شدید و ناراحتی بسیار زیاد خود را از تعرفه سرسام آور آب و برق شهرستان اعلام می دارم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حجت الاسلام ملکی افزود: بارها این موضوع را به آقای استاندار و معاون سیاسی ایشان اعلام کردم و گفتم که مردم دیندار قصرشیرین چندین بار به دفتر بنده حقیر آمدند و با نوشتن طوماری در این خصوص اعتراض خود را نسبت به این معضل بیان داشتند، اما متاسفانه هیچ گونه توجهی به این موضوع نشد.

وی یادآور شد: دوسال پیش نیز این وضعیت سرسام آور تعرفه های آب و برق شهرستان را در سفری که آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به همراه وزیر محترم نیرو به شهرستان قصرشیرین داشتند بازگو کردیم آنها نیز قول پیگیری دادند اما متاسفانه با وجود مکاتبات بعدی نیز خبری از کوچکترین اقدام آنان در این خصوص نشد.

وی تاکید کرد: طبق سخنان مقام معظم رهبری باید مسئولین خدمتگزار مردمان مظلوم و مناطق محروم و مرزی کشور باشند. مسئولین توضیح دهند که فرق ما با استان ایلام در چیست که تعرفه آنها درست شده ولی قصرشیرین همچنان در محرومیت خود می سوزد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار