کرمانشاه؛

بی کفایتی آل سعود مسلمانان را عزادار کرد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد موضوع حج، گفت: شهدای منا در حقیقت دعوت حق را لبیک گفتند و در لباس احرام با انجام تکلیف الهی به درجه رفیع شهادت رسیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت‌اله مصطفی علما در خطبه نماز جمعه این هفته با بیان اینکه شجره خبیثه آل‌سعود لیاقت پذیرش خادم‌الحرمین بودن را ندارد، گفت: بی کفایتی و بی تدبیری آل سعود سبب عزادار شدن مسلمانان در حادثه مناشد. گروه حقیقت‌یاب باید در کشف جنایات حادثه منا به فعالیت بپردازد.


وی با اشاره به سالروز شهادت امام باقر(ع)،افزود: روایات و احادیث امام باقر(ع) فراگیری علوم و توجه به اصول زندگی سالم را بالاترین سرمایه جامعه بیان می کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با یادآوری حرکت امام حسین(ع) از مکه به سوی کربلا مقارن با هشتم ذی‌الحجه، گفت: 20 شهریور مصادف با شهادت دومین شهید محراب، آیت‌اله مدنی به‌دست منافقان کوردل است.

خطیب جمعه کرمانشاه با تسلیت شهادت دو سردار مدافع حرم کرمانشاه، آن دو بزرگوار را شهیدان راه حق و حقیقت و درستی دانست و بیان کرد: این مدافعان حرم برای دفاع از قرآن و اسلام جان خود را فدا کردند.

وی در سخنان خود به  21 شهریور روز عرفه و اهمیت آن در جامعه و روز عید قربان اشاره کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.