کرمانشاه؛

پیاده کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر فلسفه قیام امام حسین (ع)

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: یکی از فلسفه های قیام امام حسین (ع)، پیاده کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود که این فریضه باید در جامعه اسلامی همواره پیاده گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت اله مصطفی علما  امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز و اطاعت از خدا و رسول(ص) را از ویژگی‌های بارز زنان و مردان مومن دانست و افزود: قوام و بقای دین اسلام به امر به معروف و نهی از منکر وابسته است.

 وی ادامه داد:حرکت امام حسین (ع) و قیام عاشورا حرکتی ماندگار و همیشه جاویدان است این حرکت سرور و سالار شهیدان هیچگاه از حافظه ها پاک نمی شود. این سوگواری ها و عزاداری ها باید در تمام طول ماه محرم با شکوه تر ادامه یابد. 

امام جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه های خود به سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این سفر دستاوردهای مادی و معنوی فراوانی برای مردم استان داشت که مسوولان باید پیگیر مصوبات این سفر باشند. 

آیت اله علما در ادامه همچنین از آمریکا به عنوان سردمدار جنایت در دنیا نام برد و افزود: دشمنی این کشور با اسلام و مسمانان ثابت شده و هیچ اعتمادی به این کشور نیست. آمریکا به خون اسلام تشنه است و منفعتش در به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه و بی‌دفاع یمن است.

وی در ادامه خطبه های خود با تسلیت سالروز شهادت شهید محراب، آیت اله اشرفی اصفهانی گفت: این شهید والامقام خدمات فراوانی به اسلام و انقلاب کرد.

 علما به سالروز درگذشت آیت اله مهدوی کنی، یار وفادار امام (ره) نیز اشاره کرد و گفت: این عالم مجاهد همواره برای اعتلای اسلام و انقلاب تلاش می کرد و در این راه مجاهدت های فراوانی کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.