کرمانشاه؛

بدعهدی آمریکا سابقه 70ساله دارد

امام جمعه کرمانشاه گفت: ۷۰ سال تجربه دشمنی آمریکا با ملت ما دلیل تایید بدعهدی او است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت اله مصطفی علما در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اضافه کرد: طبق گفته ملاصدار، هر عبادتی درجات و لحظات جدید دارد و هیچ نمازی چون نماز قبلی و تکراری نیست، لذا به گفته امام (ره) انسان باید در نماز ذوب شود تا طعم آن را که چون نشستن در کنار محبوب است، بچشد.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به ۷ صفر شهادت آیت اله مرعشی، گفت: کتابخانه این عالی گرانقدر بعد از کتاب خانه حضرت رضا (ع) جزو ذخایر کشور است و این کتابخانه یکی از خدمات بزرگ ایشان بود.

آیت اله علما یادآور شد: نهم صفر شهادت عمار یاسر است که در رکاب امیرالمومنین(ع) بود که مقام معظم رهبری فرمود، عین عمار یاسر در جریان فتنه، بصیر باشید و بصیرت عمار را مثال زد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همچنین به فرمایشات امام (ره) اشاره کردند و فرمودند هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید و این جمله ایشان از روی احساس نبوده بلکه پشتوانه علمی و تجربه بیش از ۷۰ سال دارد و از روی تعصب و ناراحتی ندارد.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، امام (ره) فرمودند که من ۵۰ سال آینده را فکر می کنم و حرف می زنم، و در این ۵۰ سال اخیر بیش از ۱۰۰ حکومت را آمریکا یا ساقط کرده یا از بین برده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه رهبری فرمودند که حل مشکل کشور با مسئولین است، ببینید الان ایران کجا ایستاده است، افزود: امروزی خیلی از کشورها و خود غربی ها می گویند در بعضی مسائل تا ایران وارد نشود ما نمی توانیم کاری کنیم.

آیت اله علما همچنین در باره وضعیت اقتصادی استان کرمانشاه گفت: اگر مسوولان امور را به خوبی مدیریت کنند، با وجود 900 هزار هکتار زمین آماده کشت و دهها ظرفیت و منابع معدنی و طبیعی نباید بیکاری در استان وجود داشته باشد.

به گفته او اگر مدیران با تفکر و حرکت انقلابی وارد میدان شوند، مردم هم مانند همیشه پای کار هستند و همکاری لازم را برای حل مشکلات خواهند کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.