کرمانشاه؛

لزوم نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خواستار برنامه‌ریزی در راستای استفاده از ظرفیت‌های جامعه در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ مجتبی بیاتی در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر(12 تا 18 مهر) که در سالن جلسات فرماندهی سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، از خطبا و مداحان خواست تا در برنامه‌های خود ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را بگنجانند.


وی با اشاره به برنامه‌ریزی در راستای استفاده از افرادی تحت عنوان طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در کنار دستجات عزاداری برای پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر، گفت: برگزاری نشست‌هایی در صدا و سیما، پخش فیلم کوتاه و مستند از شبکه زاگرس، راه اندازی گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر در هیئت‌های مذهبی و... از دیگر برنامه‌های این هفته در استان کرمانشاه خواهد بود.

برنامه‌ریزی در خصوص اختصاص خطبه‌های نماز جمعه به مقوله امر به معروف و نهی از منکر با سخنرانی سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، برگزاری جلسات اخلاق، برگزاری نشست‌های توجیهی مداحان و مبلغان و... از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان کرمانشاه بود که بیاتی از آنها یاد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه به صدا در آمدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس استان کرمانشاه از دیگر برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان کرمانشاه است، گفت: مراسم نمادین زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس، در مدرسه متوسطه اول دانش در شهرک مسکن برگزار خواهد شد.

بیاتی شعار امسال هفته امر به معروف و نهی از منکر را "همه مسئولیم" اعلام و ابراز امیدواری کرد: این نامگذاری بتواند نقش مهمی در راستای نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.