کرمانشاه ؛

آیین نمادين آغاز طرح اجرای گذربان مدرسه در کرمانشاه

آیین طرح گذربان مدرسه، مقطع ابتدایی در پارک آموزش ترافیک بوستان شاهد کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛زهره بالاگبری معاون آموزش ابتدایی گفت: آموزش و پرورش همواره در آموزش حقوق شهروندی و رعایت قانون و مقررات پیشقدم می باشد.

بالاگبری در ادامه گفت: توجه کودکان به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی رانندگی، عبور از محل های خط کشی شده خیابان، استفاده از پل هوایی جهت گذر از خیابان، هشدار به والدین خود در هنگام رانندگی و پرهیز از مواری که باعث حواس پرتی راننده می گردد، بستن کمربند ایمنی و ... همیشه از تأکیدات همکاران گرامی به دانش آموزان می باشد.

افشین لرزنگنه معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري کرمانشاه گفت: اجراي طرح گذربان مدرسه علاوه بر ساماندهي وضعيت ترافيكي به توسعه آموزش‌هاي شهروندي و فرهنگ ترافيكي كمك شايان توجهي می کند.

وی در ادامه گفت: اجراي طرح گذربان مدرسه، امسال نيز همانند سال هاي پيش با هدف آشنايي و آموزش دانش آموزان با مقررات راهنمايي و رانندگي و نحوه ی عبور از خط عابر پياده و علايم مربوطه، باهمکاري نيروي انتظامي و معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري، از 15 مهرماه سال جاري تا پايان سه ماهه اول سال تحصيلي برگزار مي شود که در این طرح دانش آموزان دختر و پسر مدارس براي انتخاب گذربان مدرسه، توسط افسران راهنمايي و رانندگي و کارشناسان سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري آموزش خواهند ديد.

گفتنی است در اين مراسم بسته هاي فرهنگي شامل؛ لوازم کمک آموزشي از قبيل کتاب داستان، جورچين و ديگر سرگرمي هاي آموزشي ترافيکي جديد توسط معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري توزيع شد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.