کرمانشاه؛

یقین بالاترین درجه ایمان

مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالروز شهادت آیت اله شهید اشرفی اصفهانی چهارمین شهید محراب، در مسجد آیت اله بروجردی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛این مراسم با حضور آیت‌اله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه،  جمعی از مسئولین، خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم  روز گذشته برگزار شد.


آیت‌اله امان‌اله نریمانی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با بیان اینکه ایمان دارای علامت‌های ظاهری و باطنی است، گفت: تنها کسانی ایمان دارند که تمامی علامت‌های ظاهری و باطنی را داشته باشند.

نریمانی در ادامه با اشاره به اینکه ایمان درجات مختلفی دارد، گفت: تنها کسانی می‌توانند ادعای ایمان داشته باشند که به مراتب والای آن دست یافته باشند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه یقین را بالاترین درجه ایمان برشمرد و افزود: مومن فردی است که خدا در درونش تجلی پیدا کرده باشد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) از یکی از بالاترین درجات ایمان برخوردار بودند، گفت: ایشان یک تنه و با تکیه بر ایمان انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند و بعدها نیز مقاطع مختلفی مثل جنگ تحمیلی  را با تکیه بر ایمان مدیریت کردند.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار