رئیس پلیس راهور شیراز از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) در شیراز خبر داد.

سرهنگ حمید کریمی رئیس پلیس راهور شیراز، اظهار کرد: فردا چهارم شهریورماه پلیس راهور استان فارس تمهیدات ویژه‌ای را در جهت نظم بخشی و روان سازی گره‌های ترافیکی و تردد در معابر خواهد داشت.

او تصریح کرد: طبق برنامه ریزی ها، در مسیر‌های پل باغ صفا به سمت میدان امام حسین (ستاد)، چهار راه پانزده خرداد به سمت میدان امام حسین (ستاد)، میدان امام حسین تا میدان شهدا به صورت رفت و برگشت و فرعی‌های منتهی به برگزاری مراسم، بلوار هجرت از تقاطع فردوسی تا میدان شهدا، میدان شهدا تا چهار راه شاهزاده قاسم (بلوار دستغیب و حضرتی)، بلوار کریم خان زند از تقاطع دروازه سعدی تا میدان شهدا و مسیر‌های منتهی به آن و بلوار لطفعلی خان زند از تقاطع مصدق تا چهارراه مشیر و مسیر‌های منتهی به آن، محدودیت‌های ترافیکی در این مسیر‌ها اعمال خواهد شد.

سرهنگ کریمی به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تردد کنند و از توقف و پارک خودرو در محل‌های ممنوع که منجر به برهم زدن نظم ترافیکی می‌شود، خودداری کنند.

این مقام انتظامی از شهروندان درخواست کرد: در صورت اجرای هرگونه محدودیت و طرح ترافیکی، همکاری لازم را جهت روان‌تر شدن تردد و جریان ترافیک در معابر با خادمان خود در مجموعه پلیس راهور داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.