مهم‌ترین حوادث ۳ شهریور ماه ۱۴۰۳ استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۳ شهریورماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و قزوین 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف ۳۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و قزوین خبر داد. 

سرهنگ عبدالرضا ضربت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، اظهار کرد: به منظور اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود در یکی از محله‌های شهرستان شیراز اقدام به دپوی مواد مخدر کرده است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگی با مرجع قضایی به منزل قاچاقچی اعزام شدند و در بازرسی از آن مکان ۳۵ کیلوگرم تریاک، ۵ قبضه اسلحه شامل برنو، سوزنی تک‌لول، پنج تیر پران و کلت کمری و ۳۶۴ عدد فشنگ مربوطه را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با اشاره به اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌‎ای دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد، از مردم درخواست کرد هرگونه مورد مشکوک را سریعا به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع و پلیس را در مبارزه با سوداگران مرگ یاری رسانند.

دستگیری ۳ نفر از عوامل تیراندازی در فسا

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری ۳ نفر عوامل تیراندازی که یک نفر از آن‌ها اراذل و اوباش محل بود، خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا اظهار کرد: در پی تیراندازی منجر به جراحت شاکی در یکی از محلات شهر، رسیدگی به موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او ادامه داد: با شناسایی عوامل تیراندازی، محل تردد آنان تحت نظر پلیس قرار گرفت و در اقدامی غافلگیرانه ۳ نفر متهم در این رابطه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه یکی از دستگیر شدگان، اراذل و اوباش محل است، افزود: اختلافات شخصی بین شاکی و متهمان، انگیزه این هنجارشکنی و اقدام مخل امنیت اجتماعی بود. 

سرهنگ آراوند اضافه کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات و رسیدگی قضایی، روانه زندان شدند.

عاقبت متهم

دستگیری سارقان و کشف گردوی مسروقه در اقلید

جانشین فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری سارقان و کشف بیش از یک تن گردوی مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس ظهیری جانشین فرمانده انتظامی اقلید بیان کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد باغات گردو در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات فنی و تخصصی، موفق شدند ۲ سارق را شناسایی و آن‌ها را دستگیر کنند.

سرهنگ ظهیری با بیان اینکه سارقان به ۱۱ فقره سرقت از باغات گردو اعتراف کردند، گفت: در این رابطه یک نفر مالخر که با وانت نیسان قصد انتقال یک هزار و ۳۰۰ کیلوگرم گردوی مسروقه به اصفهان داشت نیز شناسایی و دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی اقلید تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دستبند پلیس بر دستان سارق کابل خودرو‌های سنگین

جانشین فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری سارق کابل برق خودرو‌های سنگین در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار جانشین فرمانده انتظامی فیروزآباد بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق خودرو‌های سنگین در این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس تحقیقات خود را آغاز کردند و با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و او را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی فیروزآباد با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۶ فقره سرقت کابل از خودرو‌های سنگین اقرار کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

عامل تیراندازی پارک رضوی در شیراز دستگیر شد

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری عامل تیراندازی پارک رضوی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی با اسلحه گرم در پارک رضوی همراه با ترس و وحشت برای شهروندان، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۲۲ آزادگان قرار گرفت.

او افزود: ماموران بلافاصله تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه عامل تیراندازی شدند و در عملیاتی غافلگیرکننده او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم یک قبضه اسلحه گرم کشف شد، گفت: متهم در بازجویی اولیه علت تیراندازی را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و پس از سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دستگیری سارق با کشف ۴ فقره سرقت در اقلید

جانشین فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری سارق و کشف ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس ظهیری جانشین فرمانده انتظامی اقلید، بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز کردند و با رصد و کنترل سارقان آزاد شده از زندان، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و او را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی اقلید با بیان اینکه متهم در تحقیقات فنی پلیس به ۴ فقره سرقت کابل برق و اماکن خصوصی اعتراف کرد، گفت: سارق پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

دستبند بر دست متهم

کشف خودرو سرقتی در خرامه

فرمانده انتظامی خرامه از کشف خودرو سرقتی روآ در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ زمان‌اله کریمی فرمانده انتظامی خرامه اظهار کرد: عوامل گشت انتظامی این فرماندهی هنگام گشت‌زنی هدفمند در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو روآ که در یکی از محلات این شهرستان به صورت بلاصاحب پارک بود، مشکوک شدند.

او بیان کرد: با استعلام به عمل آمده توسط عوامل گشت مشخص شد خودرو سابقه سرقت از شهرستان شیراز دارد.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان اینکه خودرو به پارکینگ انتقال داده شد و تلاش برای دستگیری سارق ادامه دارد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۴ دستگاه ماینر در بوانات 

فرمانده انتظامی بوانات از کشف ۴ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی فرمانده انتظامی بوانات اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی سیمکان با اقدامات فنی از نگهداری تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یکی از منازل در سطح شهرستان مطلع شدند و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او بیان کرد: مأموران با انجام تحقیقات تخصصی و پلیسی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از آن منزل ۴ دستگاه ماینر غیرمجاز را کشف کردند.

سرهنگ مزارعی با بیان اینکه ارزش دستگاه‌های مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کرده اند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار