مهم‌ترین حوادث ۳۱ مردادماه ۱۴۰۳ استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق مسافرنما در لامرد دستگیر شد

فرمانده انتظامی لامرد از کشف خودرو تیبا سرقتی و دستگیری سارق مسافرنما در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن لشکری فرمانده انتظامی لامرد بیان کرد: در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرو توسط مسافر در ورودی شهرستان لامرد، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: مالک خودرو اظهار کرد فردی به عنوان مسافر از شیراز به مقصد لامرد سوار خودرو تیبا خود کردم و برای انجام فرایض دینی در یکی از مساجد در نزدیکی شهرستان لامرد از خودرو پیاده و سارق مسافرنما ماشین را سرقت و متواری شد.

فرمانده انتظامی لامرد ادامه داد: سریعا طرح مهار اجرا شد و ماموران پلیس با اقدامات فنی موفق شدند سارق را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر و سواری مسروقه را نیز کشف کنند.

سرهنگ لشکری با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به بزه انتسابی اقرار کرد و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، به شهروندان توصیه کرد: تا آنجا که امکان دارد از سوار کردن مسافران ناشناس و مشکوک در طول مسیر جهت جلوگیری از این چنین حوادثی خودداری کنند.

کشف تریاک در گودالی در حیاط خانه

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۱۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در یک گودال در حیاط یک خانه خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شیراز، بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۵ قصرالدشت شیراز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود اقدام به خرید و فروش تریاک می‌کند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از آن منزل، ۱۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در گودالی در گوشه حیاط خانه جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ، آن را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

کرومیت‌های غیرمجاز به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی بختگان از کشف سنگ‌های کرومیت غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ تیمور کاظمی فرمانده انتظامی بختگان بیان کرد: ماموران گشت یگان امداد هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک شد و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از آن خودرو موفق شدند ۳ هزار کیلوگرم سنگ کرومیت غیرمجاز را کشف کنند.

فرمانده انتظامی بختگان با بیان اینکه راننده قصد انتقال این سنگ را به بندرعباس داشت، گفت: راننده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سنگ کرومیت در صنعت متالوژی، صنایع شیمیایی و دیر گدازه‌ها استفاده می‌شود.

دستگیری سارق در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم از دستگیری سارق و کشف ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اصغر محمدپور فرمانده انتظامی جهرم اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مشاعات ساختمان در حوزه کلانتری جمهوری این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری با اقدامات فنی سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی آن را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد، گفت: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار