استاندار قم با صدور پیامی به مناسبت روز پزشک از تلاش‌گران عرصه سلامت استان تقدیر و تشکر کرد.

به نقل از استانداری قم، سید محمد آقامیری در پیامی به مناسبت روز پزشک آورده است:تلاش برای نجات جان همنوع، تسکین آلام بیماران و امید و حیات بخشی به تن رنجور دردمندان، خدمتی مقدس، در نزد حق تعالی مأجور و شایسته تکریم است.

در بخش دیگری ازاین پیام آمده‌است: نام‌گذاری سالروز ولادت طبیب مسلمان شهیر و برجسته ایرانی «شیخ الرئیس ابوعلی سینا» به نام روز پزشک، فرصت ارزشمندی است تا درکنار تبیین و بازخوانی اهمیت و جایگاه رفیع علم و حرفه پرفضیلت پزشکی، به نحو شایسته‌ای از زحمات و تلاش‌های پزشکان فرهیخته کشور نیز قدردانی بعمل آید.

پیام حاکیست: بدون تردید پزشکان یکی از عناصر مهم و کلیدی نظام سلامت محسوب می‌شوند و خدمت این قشر شریف در ادوار مختلف همواره ارزشمند و حائز اهمیت حیاتی برای جامعه بوده است.

در بخش دیگری ازاین پیام آمده‌است: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مدافع سلامت و یاد شهید دکتر «حسین جوهری» از پزشکان شاخص مدافع سلامت استان قم، فرا رسیدن «روز پزشک» را به همه پزشکان متعهد و دلسوز شهر عُشّ آل محمد (ص) تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همگی این عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی در انجام موفق رسالت حرفه‌ای را دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار