مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم از آغاز طرح ایمن‌سازی آزاده امیرکبیر (قم - کاشان) خبر داد و گفت: هزار میلیارد تومان برای بهسازی این محور اختصاص یافته است.

محمد پورتیموری ،مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم بیان کرد: آزاده امیرکبیر (قم - کاشان) یکی از محور‌های پرتردد استان است که طی سال‌های گذشته ارتقای سطح ایمنی و فنی آن سبب مطالبه رانندگان شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم در ادامه  با اشاره به آغاز طرح ایمن‌سازی آزاده امیرکبیر (قم - کاشان)، گفت: هزار میلیارد تومان برای بهسازی این محور اختصاص یافته و عملیات بهسازی آن در حال انجام است.

وی ابراز کرد: این آزادراه در سنوات گذشته توسط بخش غیردولتی احداث شد و قرار بود پس از پایان قرارداد بهره‌برداری در پایان سال دوازدهم، پیمانکار مربوطه نسبت به ایمن‌سازی و بهسازی آن اقدام کند که بنا بر برخی مباحث این تعهد توسط بهره‌بردار صورت نگرفت.

وی ادامه داد: باتوجه‌به خرابی طول مسیر و انتقاد رانندگان از وضعیت موجود، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نسبت به ایمن‌سازی آن ورود پیدا کرده است.

پورتیموری اظهار کرد: هم اینک پنج اکیپ اجرایی از ماه گذشته عملیات ایمن‌سازی و بهسازی این محور را آغاز کرده‌اند و طی روز‌های آینده بر تعداد اکیپ‌های اجرایی افزوده می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌شود تا با تسریع در عملیات اجرایی، طی چند ماه آینده شاهد اتمام ایمن‌سازی و بهسازی این محور برون‌شهری قم باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار